powered by -

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010



Δίχως αμφιβολία, η σειρά FIFA έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα. Ενώ, λοιπόν, κάποτε αποτελούσε την αδιάφορη, δίχως βάθος πρόταση της αγοράς που είχε πάρει την κατιούσα, τα τελευταία χρόνια έχει μεταμορφωθεί στο franchise που κατάφερε να εκθρονίσει τον τότε βασιλιά των... ποδοσφαιρακίων, Pro Evolution Soccer, παραδίδοντας μαθήματα πώς, με την κατάλληλη προσέγγιση και αφοσίωση σε ένα κοινό στόχο, μία ομάδα ανάπτυξης μπορεί να κάνει θαύματα. Το θαύμα συνεχίζεται για ακόμα ένα έτος, με το FIFA 11 να επιστρέφει δυναμικά αυτό τον Οκτώβριο, υπερασπιζόμενο το θρόνο του, ενάντια στον εμφανώς ανανεωμένο ποδοσφαιρικό τίτλο της Konami.

Το GameOver βρέθηκε στο Μιλάνο μετά από πρόσκληση της ΕΑ Hellas, σε μία παρουσίαση που έγινε στα τοπικά γραφεία της Electronic Arts, με τον David Rutter, παραγωγό της ΕΑ Canada που εδρεύει στο Βανκούβερ και υπεύθυνο για τη σειρά FIFA, να μας ενημερώνει για κάθε τι νέο έχει να προσφέρει το FIFA 11, σε σχέση με πέρυσι.

Όταν ένα αθλητικό προϊόν σαν το FIFA, χρόνο με το χρόνο καταφέρνει να αγγίζει υψηλότατα επίπεδα ποιότητας, φυσικό είναι το έργο της ομάδας ανάπτυξης να γίνεται σταδιακά δυσκολότερο, αφού τα περιθώρια για βελτίωση στενεύουν. Ο Rutter και η ομάδα του φαίνεται πως δεν μοιράζονται την ίδια άποψη όμως, αφού όπως όλα δείχνουν έχουν βάλει σκοπό να μας παραδώσουν τη ρεαλιστικότερη ποδοσφαιρική πρόταση στην ιστορία των videogames. Ο τρόπος; Εκατοντάδες αλλαγές, άλλες μικρές, άλλες μεγαλύτερες, απόρροια των παρατηρήσεων τόσο των developers πάνω στο FIFA 10, όσο και αυτών των παικτών ανά την υφήλιο, που μέσα από τα σχόλια τους σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Facebook, παρείχαν μία συνεχή ροή ενστάσεων, προβληματισμών και προτάσεων.

Αυτό οδήγησε στη δημιουργία μίας βάσης δεδομένων, την οποία το team καθημερινά συμβουλεύεται, στην προσπάθειά του να προσφέρει αυτό που το κοινό επιθυμεί. Το μέσο; Μία συνεχώς εξελισσόμενη φόρμουλα, που δεν επαναπαύεται στιγμή, αλλάζοντας μορφή μέρα με τη μέρα.

Όλα ξεκινούν από τις βάσεις, δηλαδή τη μηχανή του παιχνιδιού. Μιας και τα FIFA μας επισκέπτονται ετησίως, όπως η λογική προστάζει, χρόνος για μία εντελώς νέα μηχανή δεν υπάρχει. Αυτό όμως που οι developers κατάφεραν, είναι να σπάσουν τομείς της σε τμήματα, περνώντας κομμάτια της ετησίως. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο δεύτερο από τα τρία βήματα ένταξης της εντελώς νέα μηχανής στο παιχνίδι, πράγμα που μεταφράζεται σε δραστικές αλλαγές σε όλη τη φύση του παιχνιδιού. Ένα από τα σημεία κλειδιά του περυσινού τίτλου ήταν η πραγματική κίνηση στον άξονα των 360 μοιρών.

Κι ενώ κανείς θα νόμιζε πως δύσκολα κάτι θα μπορούσε να προστεθεί, ώστε η εμπειρία να αποκτήσει μεγαλύτερο ρεαλισμό, πληροφορηθήκαμε όχι για μία ή δύο, αλλά πολλαπλές αλλαγές, που συνδυασμένες όλες μαζί, πραγματικά εντυπωσιάζουν.

Ξεκινάμε με το 360˚ Fight for Possession, μία τεχνική που βασίζεται στο εντελώς νέο σύστημα ισορροπίας, και διαπρέπει στις “man to man” αναμετρήσεις. Ουσιαστικά, καλύπτει το κενό των προηγούμενων ετών, όπου οι παίκτες δεν χρησιμοποιούσαν δυναμικά το σώμα τους για να προστατεύσουν τη μπάλα. Πλέον, ο επιτιθέμενος και ο αμυνόμενος παλεύουν για κατοχή χώρου, με ένα σαφώς πιο αληθοφανή τρόπο, αφού η αλληλεπίδραση με το έδαφος, η βαρύτητα αν θέλετε, πλησιάζει επικίνδυνα τις πραγματικές συνθήκες του πλανήτη Γη. Οι προσωπικές κόντρες γίνονται ανελέητες, καθώς επιβλητικοί παίκτες δημιουργούν μία ασπίδα γύρω από το σώμα τους, ενώ το σπρώξιμο από πίσω πηγαίνει σύννεφο. Ανεπηρέαστο δεν μένει ούτε το σύστημα υποδοχής, ειδικά τώρα που οι τρεις φορές περισσότεροι τύποι σώματος και συμπεριφοράς σε σχέση με το FIFA 10, οδηγούν σε μία διαφορετική υποδοχή κάθε φορά.
Διαφορετική θα είναι και κάθε μπαλιά μας, κάτι που επιτυγχάνεται μέσω του Personality+ (Plus) συστήματος, αλλά και του Pro Passing. Ενεργοποιώντας το, οι αυτόματες μπαλιές καταργούνται, αφήνοντας το χέρι του παίκτη να καθορίσει την κατεύθυνση, την ταχύτητα και το “βάρος” της πάσας. Στόχος είναι ένα ρεαλιστικό αποτέλεσμα, όπου κάθε πάσα και μπαλιά θα ανταμείβουν τον παίκτη και την προσπάθειά του. Συμπληρωματικά, το Personality+ θα προσαρμόζει το παιχνίδι στις ανάγκες και στις ικανότητες του παίκτη, μιας και κάθε ένας από εμάς υιοθετεί το δικό του τύπο παιχνιδιού.

Τα Shooting Agility και Accuracy συστήματα καλούνται να προσφέρουν μία αντίστοιχη εμπειρία εντός της αντίπαλης περιοχής, ειδικά τώρα που όλα τα προβλήματα με τη συμπεριφορά των τερματοφυλάκων, δείχνουν να έχουν λυθεί. Μιλώντας για τεχνητή νοημοσύνη, ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε η ανακοίνωση του συστήματος REAL A.I., κάτι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της σειράς. Όπως μας ενημέρωσε ο πάντα διασκεδαστικός David, η Α.Ι. πλέον αντιδρά σε κάθε μας απόφαση, τακτική και κίνηση.

Μας διαβάζει σαν ανοιχτό βιβλίο και προσαρμόζεται στο στυλ παιχνιδιού μας, αναγκάζοντάς μας πολλές φορές να το αλλάξουμε, κρατώντας έτσι τα πράγματα σε εγρήγορση. Η οργανική αυτή τεχνητή νοημοσύνη βασίζεται σε ανθρώπινες συμπεριφορές, και θα συνεχίσει να εξελίσσεται, καθώς εμείς θα παίζουμε και ο Tactics Analyzer θα μας μελετά. Παραθέτουμε ένα παράδειγμα, προς κατατόπισή σας. Μία ωραία πρωία, παίζουμε ένα match με την αγαπημένη μας ομάδα, και ξάφνου, από το πουθενά, φέρνουμε εις πέρας μία επική ντρίμπλα, αδειάζοντας δύο αμυντικούς και βάζοντας φωτιά στα γρασίδια. Το παιχνίδι είναι σε θέση να απομνημονεύσει την κίνηση αυτή, και μία άλλη πρωία, να τη χρησιμοποιήσει εναντίον μας, αφήνοντας μας με το... gamepad στο χέρι. Ακούγεται συναρπαστική, και είναι, η σκέψη του ότι η Α.Ι. θα μπορεί να μαθαίνει από εμάς και εμείς από αυτή.

Εδώ να αναφέρουμε πως μας δόθηκε η ευκαιρία να παίξουμε το FIFA 11 στις εκδόσεις PlayStation 3 και Xbox 360, με αυτή του PC να απουσιάζει από το χώρο. Ο κώδικας που έτρεχε στα μηχανήματα ήταν σε Alpha στάδιο, με περίπου 75% ποσοστό ολοκλήρωσης. Ακόμα και τώρα, μήνες πριν την ένταξή του στο λεγόμενο “Gold” στάδιο της ανάπτυξης, έγινε εμφανής η προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι χαρακτηριστικές κινήσεις, τα animations των προσώπων, η αλληλεπίδραση με τη μπάλα, οι εκφράσεις των παικτών και τα ολοζώντανα γραφικά, δημιουργούν μία ξεχωριστή εμπειρία. Ως δείγμα προβλήθηκε ο αγαπητός John Terry, με το φάσμα των εκφράσεων του να αγγίζει δυσθεώρητα επίπεδα.



Από άποψη τύπων παιχνιδιού, ενώ δεν ήμασταν σε θέση να δοκιμάσουμε κάτι πέρα από το παραδοσιακό Kick-off, ο David ήταν αρκετά αποκαλυπτικός σχετικά με το τι θα μας περιμένει στο τελικό προϊόν. Εντελώς αναδομημένο Career Mode, με τη δυνατότητα να επιλέξουμε μεταξύ ρόλων παίκτη, manager και player manager, ακόμα και να ξεκινήσουμε ως παίκτης και να καταλήξουμε manager.

Ως συνέπεια, το Manager Mode αποτελεί παρελθόν, κάτι που όμως δεν σημαίνει πως και το βάθος του management πηγαίνει περίπατο. Η νέα Simulation μηχανή και το προσεγμένο σύστημα αναζήτησης παικτών με πολλαπλά κριτήρια, θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη, σε συνδυασμό με ένα interface με μορφή blog, όπου θα μπορούμε να ενημερωνόμαστε για κάθε τι που συμβαίνει, τόσο στο πρωτάθλημα που παίζουμε, όσο και στις άλλες λίγκες. Συγκρίσεις ομάδων, ενδεκάδων και στατιστικών είναι επίσης διαθέσιμες, πάντα σε μεγαλύτερη κλίμακα από πέρυσι. Προς ανακούφιση πολλών, σας ενημερώνουμε πως το σύστημα μεταγραφών υπέστη και αυτό αλλαγές, και πλέον είναι πιο ελαστικό, προσαρμοζόμενο κάθε φορά στις τρέχουσες περιστάσεις.


Ολοκληρώνοντας, κάτι νεώτερο για το Creation Center δεν ανακοινώθηκε, πέρα από το ότι θα είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε τη δική μας ομάδα από το μηδέν, πάντα μέσα από το αντίστοιχο site της EA, κι έπειτα να κατεβάσουμε τα δεδομένα στο παιχνίδι μας. Πληροφοριακά, οι ομάδες αυτές δεν θα είναι διαθέσιμες στους Ranked διαδικτυακούς αγώνες. Τέλος, προς μεγάλη μας έκπληξη πληροφορηθήκαμε πως το FIFA 11 θα υποστηρίζει ένα πλήρως customizable Soundtrack σύστημα, με τον παίκτη να είναι σε θέση να εισάγει τα αγαπημένα του κομμάτια στο παιχνίδι, και να τα αναθέτει μέσω του ειδικού player σε διάφορες περιστάσεις, όπως την είσοδο της ομάδας στον αγωνιστικό χώρο, ως ύμνο, μετά το σκοράρισμα ενός τέρματος, και φυσικά στα μενού.

Η “μορφή” David Rutter μας άφησε με την υπόσχεση ότι θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε και να συζητήσουμε πολλά περισσότερα τον επόμενο μήνα στην Κολωνία, όπου θα λάβει χώρα η Gamescom. Έχοντας δει τι έχει επιτευχθεί μέχρι στιγμής, αδημονούμε να πιάσουμε στα χέρια μας ένας τελειοποιημένο κώδικα του FIFA 11, ή έστω κάτι σε στάδιο Beta. Υπομονή λοιπόν.

Δημήτρης Μπάνος
Πηγή: Gameover.gr

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΙ ΛΕΟΝΤΕΣ ΧΘΕΣ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ 1721 ΠΟΝΤΟΥΣ!!!



ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ ΟΙ ΛΕΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΕΡΙ 4ΑΡΩΝ ΝΙΚΩΝ !!!Η ΣΥΛΛΟΓΗ 250 ΠΟΝΤΩΝ ΣΕ 7 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΩΝ 4ΑΡΩΝ ΝΙΚΩΝ 2 ΙΣΟΠΑΛΙΩΝ ΚΑΙ 1 ΗΤΤΑΣ!!!ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ι ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ 87 ΤΟ 3-2 ΚΑΙ 89'-90' ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΕΣ 2 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΗΡΘΕ ΜΟΙΡΑΙΑ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ 4-2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ FC Noucamp ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΠΙΕΖΕ ΜΠΡΟΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΦΑΡΙΣΗ!!!
ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΠΑΛΙΑ 3-3 ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ "ΥΠΕΡΟΜΑΔΑ" ΤΩΝ 15 ΗΠΕΙΡΩΝ HELLAS2010 ΠΟΥ ΕΧΕΙ 4273 ΠΟΝΤΟΥΣ (ΕΙΚΟΝΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ , ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΤΑΞΎ ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΑΝΕ) ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΛΕΠΤΑ Ο NIKOLAS ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΥΛΑ ΤΗΣ HELLAS2010 ΧΑΝΟΝΤΑΣ 2 ΑΠΑΝΟΤΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΙΚΗ!!!O NIKOLAS ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΜΑΝ OF THE MATCH ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΜΑΤΑ !!! ΕΠΕΙΤΑ Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΣΕΡΙ 4ΑΡΩΝ ΝΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 1721 ΠΟΝΤΟΥΣ !!!

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

1392 ΠΟΝΤΟΙ!!!


ΠΕΤΑΕΙ Η ΟΜΑΔΑ !!!

1392 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ 6 ΤΡΟΠΑΙΑ !!!

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Απογειωθηκε η ομαδα στους 1141 ποντους!!!



1141 πόντοι και υπάρχει συνέχεια :)

Go Lions!!!

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΤΕΑΜ ΤΩΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΩΝ!!!


ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΤΙΝΟ (Blastwave89) ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΩΝ !!!
ΚΑΛΟΣΗΡΘΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΜΕ ΓΙ'ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑΑΑΑΑΑ!!!

chatroom